BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 5, 2009

Ulasan setelah otak di perah hingga kontang

yuhuuuu..
exam da abis..
da lega???..byk cantik aku lega??
risau gile ngn result yg bakal kuar ni...
berikut adalah komen2 berdasarkan paper yg aku jwb...

~KIMIA..
pehhh..soklan die..leh tahan memerah otak...
kene hafal rumus n segala reaction satu hal la..kene kire2 lak 2..mase tgh jwb exam..
lecturer aku jln ngan penuh bangga tgk ktorng tekun n beri sepenuh perhatian jwb soklan..
x tau ke dieorng soklan tu wat kami x mampu toleh kiri kanan..
terpesona ngan kesusahan soklan2 tu..

~STATISTIK GUNAAN..
ucapan terima kasih pade Dr liong utk soklan yg mampu aku terputus nyawa jawab...
hapal pny hapal..latihan pny latihan yg ssh2..kuar soklan hampeh..sampai berpeluh2 aku jwab walaupon dlm DECTAR yg cam dlm ice box..nak2 dak cine sblh aku laju je..tekan calculator cam tekan keyboard@piano..kecut perut aku..lom kire sakit jiwa aku ngn buku jadual statistik yg di beri..mmg aku x reti gune buku 2..sbb study aku gune buku lain..aku mmg kuar kan "fatwa" rumus tah dari mane..muntah la Dr Liong menanda..

~PRINSIP SAINS SEKITARAN 1..
urmm..soklan not bad..straight to the point..tapi pagi tu mmg kepala aku pening n agak blurr sikit..so..take time utk aku fahamkan soklan..bior pon ramai yg kuar awal..aku tetap nak tggu sampai mase tamat..even aku hampir frost dlm DECTAR yg sejuk 2..

~TITAS..
thanx pd para rakan senior aku..katenye..xperlu la bace TITAS..wat past year je...tp nsb bek la ku bace gak sikit2..mmg past year tu tahyul semate2..kalo x bace langsung byk mmg buntang la aku kat situ..byk soklan baru..agak hampeh..

~ENGLISH..
agak lega..soklan simple je..tapi aku risau kalo ade careless mistakes..
coz leh jejaskan jwpn len...hope betul la..

~KHIDMAT MASYARAKAT..
Aku x study mane pon..main2 je lebih..nak2 tgk rumate aku da kemas barang..jiwa aku jadi kacau..hahahaa...sebelum msk dewan aku da sediakan peluru2 dan bom2 untuk dilemparkan pade ketas OMR 2..mmg cam Hirosyima n Nagasaki kene bom la ketas 2..

~BIODIVERSITY..
adohaiiii..90 questions to answer..byk gle kene hafal..mmg kene hafal tol2 kalo x mmg huru hara..bertukar2 la characteristic phylum..subphylum n order..seb baik past year membantu sikit..
tapi..byk gak terpaksa jadi nujum mak belalang jap..harap2 betul nujum aku 2..

2 comments:

Eutakio-rexa89 said...

bez gila ade pas yer..huhu..
aku??..huhu..
mmg drop sem nie wey..huhu~

Diela Zulkifli said...

bagi aku xmembantu mane pon past year coz aku wat last minutes n x ingat weh..
aku pon ase cam ko..drop especially stats yg gile 2..