BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 6, 2010

KEMBALI LAGI

fuhhh...fuhhhh...

tebal tol habuk kat blog aku nih...
almost 3 sem aku xsentuh blog ni...
da lame x post pape...
bukan xde pape yg menarik nak dikongsi tp,,,,
malas nk menaip atau mungkin mls nk mencoret kesah aku dan duniaku..
jari jemari pon xrancak menari atas keyboard nih..
arini terbuka la pintu ati aku utk update blog nih..
mane2 entry yg aku rase xperlu da di"delete"
n aku nk blog ni se"simple" yg mungkin..
xmau serabut2 bagai..
dan aku xnk menulis blog yg 'menelanjangkan' kesah idup aku...
sbb bagi aku, hidup sbg muslim, byk batasannya...

terpulang la pade orng nk gunakan blog nih camne...
meluahkan isi ati..pendapat..or kutuk mengutuk...

ade aku kesah???
korng pny blog, suke ati korng la.... :)

0 comments: