BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 8, 2010

Ketat & Kelat



tajuk entry kali ni berkaitan dgn aku...
xde kene mengena dgn org lain yg idup atau yg da meninggal dunia....

tajuk tu sebenarnye label yg aku selalu dapat...
ramai ssh nk mula berkawan dgn aku sbb:

muke ketat...
muke sombong..
muke kelat...
sbb aku ssh nk senyum

wlpn muke ketat..sombong..kelat...tp dlm ati ade taman la...
bukan sorang dua jek ckp cam tu..ramai kottt...

bile da lame bkawan mesti ckp.."dlu aku xberani nak tegur ko..muke series sgt..."

kdg2 aku pon xperasan muke aku masam jek..
kang aku senyum memanjang orng kate aku ade mslh fius lak

paling xleh bla mase aku keje dlu ade sorng mamat ni mengusik nyanyi lagu Cek Mek Molek yg M.Daud Kilau nyanyi tu...

"Pabila namanya ditanya dia masam
namun begitu jelingannya ku faham
senyumlah senyumlah ahai cik mek molek..."

rilek la...muke jek series...bile lapo aku mkn nasik gak
tp skung aku xmkn nasik..aku mkn mee hoon n sup sayur jek...
xde lak mkn orng
lagipon aku ade keturunan Mat Kilau..(bukan Daud Kilau ye...)
darah pahlawan..muke kene la garang..hoho (*v*)







0 comments: